Apropå förra inlägget...

När jag vaknade imorse och öppnade balkongdörren var det riktigt kyligt, och då menar jag riktigt kyligt. Tanken på att jag ska ut i denna kyla varenda morgon från och med nu kändes inte särskilt.... lockande. Därför sket jag i att köpa varken gympaskor eller träningskläder idag. Istället kom jag fram till att jag lika gärna kan mjuk-starta med själva mat-intaget, vilket jag faktiskt tog steget och gjorde idag. Istället för att köpa lösgodis och cola efter jobbet (när sötsuget är som värst) köpte jag Loka och några bitar naturgodis. Johodå, lite självkontroll har jag minsann. Och hela grejen med att jag behöver nya kläder för att kunna gå ut och gå på morgnarna är ju egentligen helt fucked. I grund och botten tror jag att jag har inbillat mig sjäv att jag verkligen kommer vilja gå ut i höstrusket och promenera om jag har ny fräscha (coola) träningskläder och ser lite sådär proffsig ut. Vem försöker jag lura? Om jag inte motionerar i de kläder jag redan har så tvivlar jag på att jag kommer vilja det pga ett par nya joggingbrallor.

Usch, jag skäms nästan.

Kommentarer
Postat av: irran

Johanna du vet väl att man blir varm när man rör på sig? ;)

2008-09-26 @ 16:02:56
URL: http://takeashower.blogg.se/
Postat av: johanna

ja men... fucking know-it-all :P

2008-09-26 @ 20:11:00
URL: http://shutupandsmile.blogg.se/
Postat av: Klara

Mja, ett par nya dojor kan göra underverk med inspirationen ;)



Precis, dessutom blir man varm av att röra på sig :)

2008-09-29 @ 14:35:35
Postat av: johanna

Men åh Klara, inte du också :P jag får ju nästan ångest.

2008-09-29 @ 23:35:09
Postat av: motion

i en näve cashewnötter gömmer sig ca 350 kcal, visst är det nyttiga fetter men fortfarande hälsovådligt.

2008-10-01 @ 21:27:43
Postat av: johanna

Jadu motion; då är det ju tur att jag inte äter cashewnötter.

2008-10-02 @ 09:50:53
URL: http://shutupandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0