Dagens.

Dagens depp - Jag jobbade medan Jonas och Gurra var på Ikea. Jag vill ckså till Ikea. Bitter.
Dagens mest störiga - Jag har kissat 9 gånger idag, jag har räknat.
Dagens lyckomoment - Hittade en fransk nougat i väskan efter 15 minuters depp pga av godislöshet.
Dagens roliga - Pratade med Wille i tlfn, han sa "älskar dig Johanna" på typiskt barn-språk.
Dagens inköp - Jonas köpte snyggaste fönsterlampan ever.
Dagens riktigt goda - Middagen bestående av lövbiff, bea och potatisbollar.
Dagens jobbiga - Inte alls sugen på att jobba hela helgen..
Dagens surprise - Jonas dök upp på jobbet helt random.
Dagens suraste - (Bortsett från en tant och huvudvärk) - betala el-räkning.

Imorn ska jag och Carro dricka Aurora och känna oss som 18 igen - high five. (häääj fääävj).

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

tack gumman!

hoppas du får en fin söndag =)

kram!

2008-09-07 @ 09:52:54
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0