Insane.

Det är ju fullständigt sjukt hur snabbt det blir rörigt här hemma. Precis när jag flyttade hit fick jag för mig att "eftersom det är en 1:a blir det inte så svårt att hålla ordning". My ass. Jag vågar nog påstå att både jag och Jonas har blivit rejält lata & bekväma av oss och vi lever efter mottot "vi tar det imorn". Men det blir inte roligare att dammsuga imorn. Eller diska. Eller plocka undan kläder. Nu säger jag inte att vi lever i smuts och misär, långt ifrån. Men jag blir otroligt störd när det t.ex. står glas på vardagsrummsbordet, gårdagens kläder ligger på soffkanten och köksbordet är smuligt. Men jag är så fruktansvärt lat. Kanske är det bara jag som är lite sjuk i huvudet och hatar när det är rörigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0