Nackspärr. Typ.

Är fortfarande sjuk. Känns som om febern har gått ur kroppen, men huvudet är fortfarande i klass med en snorfylld ballong. Men saken är den att jag ogillar starkt att vara hemma från jobbet p.g.a. sjukdom. När jag gick i skolan var det en annan sak, då överdrev jag kanske t.o.m. ibland för att stanna hemma en dag extra. Men med jobb är det en annan sak. Det känns så... dåligt. Jag vill jobba. Jag älskar att jobba. Och ja, det är faktiskt tråkigt att sitta i soffan tills både rumpa och nacke värker och inte göra någon nytta överhuvudtaget. Hur som helst, planerar att bli friskare och återvända till jobbet imorn, för jag blir galen.

Kommentarer
Postat av: Klara

2008-09-15 @ 22:39:27
Postat av: Klara

Naw, stackars lilla Johanna.. :(

Hoppas du mår bättre imorrn, då ses vi! Jag kommer sitta inne på kontoret från 11 till 15 .. blä :)



Krya på dig, sötnos!

2008-09-15 @ 22:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0