RESA!

När jag och mamma var ute och åt häromdagen frågade hon om hon "får bjuda sin kära dotter på en resa som 20-årspresent. Istället för en elvisp liksom".  Eeeh, ja, det kan jag väl gå med på. Så om allt går som vi vill åker vi v. 43, strax efter att jag har fyllt år, mamma & jag. Lutar åt Gran Canaria eller något annat ställe kring Kanarieöarna. Hur nice är det inte med en spontanresa? Håller tummarna för att vi hittar någon lämplig resa bara... annars blir det väl en elvisp, och det låter väl inte riktigt lika lockande. En resa känns riktigt behövligt, framförallt eftersom den enda semester jag hade denna sommar var en vecka på Santorini, jobbade resten av sommaren.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Say whaaat?! FAN VAD NICE hörru! :)

2008-10-01 @ 17:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0