With their bombs and their guns...

Alltid lika trevligt att nysa sig till en jävla nack-sträckning. Sitter soffan med fetaste halsduken ever lindad runt halsen, vilket egentligen är helt onödigt med tanke på att det inte hjälper ett piss. Nåja, huvudsaken är att man tror att det hjälper. I förrgår kväll intalade jag mig själv att "nu är jag så gott som frisk - klart jag ska jobba imorn". Och det gjorde jag också. Vilket jag ångrar bittert. Vaknade nämligen imorse snorigare än någonsin, med näst intill andnöd. Tur för mig att jag är ledig idag & imorn. Ut och äta ikväll, skönt att slippa laga mat.

Nu har jag iaf laddat hemmet med Provivas dricka med Vattenmelon+tarnbär, risi-frutti, massa frukt, Kan-Jang (stavning?) som jag fick av pappa vid lunchen idag och sist men inte minst doftljus, så jag ska nog överleva de närmsta dygnen också. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0