Hey boy, how you´ve been?

Att vara ledig en vecka brukar inte vara någon höjdare faktiskt. Efter 2 dagar blir jag uttråkad, förslappad (syftar på hjärnan) och alldeles krypig i kroppen. Detta har förändrats till något alldeles underbart. Kanske beror det på att det har varit så förbannat fint väder under nästan hela min ledighet. Soligt och vårigt. Dagarna har jag mest ägnat åt att ligga på ett täcke i solen på balkongen, faktiskt (!) gått upp tidigt och "fångat dagen", promenerat (!), varit en söt flickvän, städat, umgåtts med mamma, partajat, druckit vin och varit med Carro. Solen har gett tillbaka en stor del av den energi som molnen och regnet stal från mig i höstas. Damn you rain.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0