Rubrik.


Idag är sista dagen på min 7-dagars-ledighet. Igår planerade jag att verkligen utnyttja denna dag till max genom att stiga upp tidigt och ta en långpromenad. Riktigt så blev det inte. Jag vaknade 9.30 och landade i soffan med en kopp kaffe. Därefter tog jag mis visserligen ner till stan för att handla middag och få lite sol på mig, men någon promenad blev det inte. Men dammsugit har jag gjort, det känns alltid bra. Efteråt. Hur som helst, nedan har vi vår bebis! Och en nyvaken Johanna.






Kommentarer
Postat av: Klara

Haft marsvin hela livet, de är helt enkelt bäst :) (ej husdjursförbud i nya lägenheten... jag är fett sugen)

2009-04-07 @ 22:10:00
Postat av: Klara

Haft marsvin hela livet, de är helt enkelt bäst! :)

(det är inte husdjursförbud i nya lägenheten... jag är fett sugen ;)

2009-04-07 @ 22:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0