Trash.

Big mistake. Big. När jag stod på HM och min (o)vän Visakortet skrek efter uppmärksamhet från botten av väskan bestämde jag mig för att slå till på lösnaglar. Bland annat. Detta är inget nytt, jag har lösnaglar då och då. Misstaget är att jag inte läste på förpackniningen överhuvudtaget, utan tog den som jag (trodde) att jag brukar ta. Nyss skulle jag sätta på dem och inser när jag öppnar förpackningen att de är långa. Riktigt jävla skit-långa. Hor-långa. Jaja, tänkte jag och satte på dem ändå. Och nu sitter jag här och har svårt att träffa en tangent i taget. White-trash-porr, bästa sättet att beskriva.

Ser inte fram emot att skriva sms. Det kommer väl ta ungefär 30 minuter/sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0