Vi har fått bebis!

Jag och sambon har gått och blivit föräldrar! "Fan heller att dom har", tänker ni naturligtvis nu. Och det gör ni rätt i, till viss del. Under den närmsta veckan ska vi nämligen agera föräldrar åt sambons systers marsvin. Vi var där igår och plötsligt kommer Nathalie in i vardagsrummet med ett freakin' marsvin i famnen. Jag blev kär, näst intill kastade mig mot Nathalie och stal den/det. Polly heter den visst. Jag blev eld och lågor och häver ur mig "ååhh, kan inte jag få den?". Jaha, det kunde jag tydligen visst det. Men jag är inte 100 på att det skulle funka, därför lånar vi den en vecka. Dessutom vill jag faktiskt inte stjäla Nathalies marsvin från henne. Polly är världens sötaste (och antagligen äldsta) marsvin. Hon är 7 år, vit&brun&svart, har stamtavla och älskar broccoli och äpple. Hon är vår bebis den kommande veckan. Fast egentligen är hon en gammal dam som ska behandlas med värdighet och hon har rätt att bete sig divigt med tanke på sin höga ålder. Tycker jag. Imorn kommer sköna bilder på lillgrisen.




Kommentarer
Postat av: Klara

lillgrisen <3

2009-04-07 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0