Casa bonitaaaa.

Jodå, visst blev det långpromenad igår. Ända till Willys och tillbaka. Elina behövde handla, så Willys blev vår destination. Och jag är ju som jag är, så jag kom inte hem tomhänt jag heller. Vilken skillnad det är att vara på Willys beroende på vem man handlar med alltså. När jag och sambon storhandlar är det han som drar runt på vagnen och suckar och gnäller, medan jag vandrar runt mellan hyllorna med inköpslistan i högsta hugg och slänger ner varorna i vagnen. Med Elina var det en helt annan sak. Vi cirkulerade kring kak-hyllan i minst 5 minuter och läste innehållsförteckningar, letade efter mandelbiskvier och lät var sak ta sin tid. Underbart.

12-19.15 idag, sedan ledig tors, fred & lördag. Heaven. Jag ska tvätta och köpa en spargris, det är mina planer.


Kommentarer
Postat av: elina

hahahaha ut med jonas, in med elina!

2009-02-19 @ 18:25:53
URL: http://buildingalegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0