Friday. (Fri=ledig).

Har varit ledig idag, så passade på att göra lite nytta. Närmare bestämt har jag diskat, skrubbat spisen och bäddat rent. (Jag vill ju inte överanstränga mig genom att dammsuga och dammtorka och svabba golven... Det hade jag tänkt att Jonas kan ägna sig åt imorn när jag är på jobbet). När sambon kom hem från jobbet vid ett gick vi och köpte hårfärg, sedan drog vi till Skärholmen. Jag var riktigt köp-sugen på väg dit (kanske p.g.a. mitt misslyckade Stockholmsbesök häromdagen), men efter 10 minuter i Skärholmen var jag redan trött på att kolla på kläder. Så jag köpte inget. Eller jo, Lagerhaus funkar ju alltid. Roliga tablettaskar, doftljus och flingsalt fick det bli denna gång. kväll har vi färgat våra hår (?), så nu är min utväxt återigen svart och underhåret rött. Och just det, vi gjorde pizza också. Ja, vi gjorde pizza.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0