Hög på thé.

Känns som om jag fattade ett förbannat dumt beslut när jag beställde en kopp thé när jag och Fanny träffades efter jobbet tidigare ikväll. Vid det här laget är jag väl medveten om att jag får väldigt svårt att somna om jag dricker thé/kaffe efter kl sex på kvällen. "Men närå, jag  är ju ledig imorn så skit samma, klart jag ska ha thé" liksom. Mmm, och nu sitter jag här och vill inget hellre än att sova, mina ögon svider men min hjärna är speedad som fan. Sjukt egentligen vad en kopp oskyldigt thé kan göra. Har redan kollat de bloggar som är värda att kollas, kollat de bilddagböcker som är värda att kollas och nu känner jag mig klar med datajäveln. Här blir det problem när man bor sambos i en 1:a. Det är ju inte läge att dra igång tv:n liksom. "EEHHH ASSÅ, JAG KAN INTE SOVA SÅ JAG SKITER I ATT DU SKA UPP HALV-JÄVLA-SEX, JAG SKA KOLLA TV FATTARUVÄL". Nej, skulle inte tro det. Inte ens jag gör sånt. Imorn ska jag färga håret; utväxten ska bli svart och underhåret ska bli rött. Hett. Sen borde jag klippa mig också, det var ju trots allt ett år sedan. Typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0