Jag vill dra mitt Visa tills jag blöder i fingrarna.

Amenförihelvete. Nu har jag diskat och städat klart och är av någon outgrundlig anledning köp-sugen som fan. Konstigt nog har vår-känslor börjat börjat sprudla lite smått i min kropp. Inte humör-mässigt, men liksom kläd och shopping-mässigt. Nu låter jag väl som en sån förbannat jobbig mode-bloggare, men det skiter jag i. Jag är riktigt sugen på att köpa massa snygga midjehöga kjolar, färgglada t-shirts, slimmade stuprörsbrallor, ballerinaskor och flashiga strumpbyxor. Problemet är att det är näst intill omöjligt att dämpa sina shopping-behov i Södertälje. Det är riktigt illa. Ingen Gina tricot, ingen Carlings, inga Cheap Monday. Utbudet är ett halvtaskigt HM, ett skittråkigt Åhléns och ett mini-JC. Typ. Här blir inga shoppingbehov tillfredsställda. Och att sitta på en pendel i 45 minuter till Sthlm känns inte särskilt lockande just nu.

Men man får se det positiva. Att sitta hemma och kolla på tv blir man inte fattig av.

Kommentarer
Postat av: rockislaaajd

Öh vadå dissa H&M? ;) Tsss.

Förövrigt kan jag tala om för dig fröken söta att Carlings och BikBok öppnar 22 mars i Kringlan huset! :D

2009-02-06 @ 19:24:01
Postat av: johanna

rockislaaajd: Förlåt, men jag tkr faktiskt det (A) Oftast helt ok, men alltför ofta sugigt :P Ja jag vet jag läste det! Det tackar man ju för. Nu är det typ bara Gina som fattas, och nån mer cool rockaffär typ :)

2009-02-06 @ 21:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0