Work your ass of biaaatch.

Trott eller ej, men jag kom faktiskt iväg till gymmet imorse. Jag kände direkt att det här med att träna på morgonen inte var min grej. Jag var hungrig som fan och helt seg. Då föredrar jag faktiskt att träna mitt på dagen/eftermiddagen. Om jag nu måste välja liksom. Men nu när jag sitter här 1 1/2 timme senare med kaffe och 2 mackor i magen känns det riktigt bra att ha det gjort och inte ha det framför mig. Och jag måste erkänna att liiite energi fick jag faktiskt. Nu är jag näst intill laddad för att diska, städa och duscha.

Elina ringde sin pappa för att be honom komma ner och öppna till gymmet. Våra pappor är kollegor och hade precis suttit i ett möte.

Elina - Vi ska träna nu så du kan väl komma ner och öppna.
Hennes pappa - Jag kommer om 5 minuter... Vilka vi förresten?
Elina - Jag och Johanna.
Min pappa i bakgrunden av Elinas pappa - Det är ett mirakel!

Tror att pappsen är lite stolt över mig nu när jag har tränat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0