Fucking fuck.

Det är ju helt jävla sanslöst. Vaknade 05.30 nyårsaftonsmorgonen, svettig som en gris. Grattis! 39 graders feber. Och mensvärk. Gott nytt jävla år. Firade nyår liggandes i sängen, hela dagen. Sov, svettades, frös, åt inte ett piss. Drack vatten på tolvslaget. Stänger av telefonen, orkar inte sms. Orkar inte lyssna. Orkar inte prata. Nyårsdagen såg likadan ut, dvs säng. Och feber. Icke att förglömma; hostan började krypa sig på. Och den värsta huvudvärk jag haft i hela mitt liv. Börjar tro att jag har migrän. Fredagen; wooow, har förflyttat mig från säng till soffa!!! Orkar se på tv!!! Idag fick jag för mig att jag blivit feberfri och "jag svettas bara för att det är så varmt härinne". Tog nyss tempen. 38 1/2. Feber i 4 jävla dygn. Och skitmycket snor. Och röda ögon. Och yrsel. Mitt ljusgrå linne är antagligen en nyans mörkare på ryggen, av jävla svett. Och mina lungor ligger förmodligen upphostade på golvet nånstans i lägenheten. Men nu är det så att jag dessutom inte har ätit något annat än 1 sallad och 1 portion makaroner & köttfärssås på 4 dygn. Yr? Sliten? Känsla av hopplöshet? Totalt jävla körd? That's me.

Skjut mig i huvudet så slipper jag göra det själv.

Kommentarer
Postat av: elina

Men! gums. krya på dig!!

2009-01-04 @ 03:43:54
URL: http://buildingalegend.blogg.se/
Postat av: Berri

Låter inte alls kul :( Krya på dig vännen!!

2009-01-04 @ 13:43:19
Postat av: Berri

Låter inte alls kul :( Krya på dig vännen!!

2009-01-04 @ 13:44:03
Postat av: Klara

Herregud Johanna! Det känns som om all skitstress på jobbet påverkar dig mer än vad man kanske kan tro :S :S fan va jobbigt det där låter. Är det nåt bara så RING! Om Jonas inte är hemma o du inte orkar fixa mat eller vadsomhelst. Jag finns här, vetdu :) och hoppas du inte missade alla fyrverkerier på nyårsafton, det är fanimej det bästa som finns :D

2009-01-06 @ 17:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0