I'm proud.

Träningen med Elina igår gick riktigt bra faktiskt, i en timme höll vi på. Sen att jag spenderade totalt typ 8 minuter med att dricka vatten är ju en annan sak. Att dricka mycket  vatten är viktigt, har jag hört. Vi sprang på band (1 km, sedan gjorde det ont i hela kroppen), "cyklade", åkte fram och tillbaka i någon slags rodd-maskin och körde på en maskin där det såg ut som om man sprang i luften. Med intervaller. Jag klarade de 10 minuter man skulle, sedan var jag svimfärdig. Typ. Men vi lämnade gymmet svettiga och röda i ansiktet (ok, jag var röd i ansiktet. Eller mer rosa faktiskt). För övrigt stod det på lappen på mitt nya träningslinne att det andas, bullshit. Min rygg var som niagarafallet efter 30 minuter.

Vi sket i bion igår, båda var rätt sega. Istället åt vi baconsallad, sambon spelade dator i tre och en halv jävla timme och jag glodde på b.la. "Generation fett" och blev ännu mer motiverad till att träna. Men ikväll åker vi till Heron och kollar på Yes-Man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0