I'm still alive.

Jodå, jag hostar fortfarande. Och jag är inte 100% återhämtad, en influensa sätter sina spår... Men jag överlevde ännu en arbetsdag! Dock med en aning yrsel och huvudvärk. Men det känns bra att vara tillbaka igen, att vara hemma mer än 2 dagar  rad suger. Hårt. Framförallt när man är sjuk, för då kan man inte fördriva dagarna med att typ... handla. Förvisso bra, för jag behöver varken fler skor eller t-shirtar. Men ack så tråkigt. Men jag måste erkänna; jag har 2 presentkort på HM som ligger och bränner i plånboken och som bara vill spenderas... Försöker febrilt komma på något behov, men jag hittar inget. Inget, känns riktigt tråkigt faktiskt. Äh, nått kommer jag nog på. En midjehög kjol, eller en snygg höghalsad t-shirt, eller ett par brallor...

Förövrigt luktar det förjävligt i hall/kök just nu. Häromdagen körde vi operation städning i lägenheten och fyllde en stor soppsäck med grejer som ska slängas. Av någon anledning även ätbara ting. Dessa har nu börjat lukta något hemskt och halva lägenheten luktar sopptipp. Tanken var att Jonas skulle ta med den till sitt jobb och slänga den i en container, men det visade sig att där inte finns någon container längre. Big success. Så nu kommer den stå här och lukta skit hela helgen, om han inte "råkar" tappa den i något dike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0