Jag är nöjd, detta är en bra dag.

Tillbaka från centrum. Nu är jag stolt ägare av ett par träningsbyxor i extremt skönt material, ett sport-linne med inbyggd tutt-hållare och t.o.m. en vattenflaska. En knallrosa. Resten fick bli svart, säkert kort. Ingen risk för tros-show eller svettlökar. Flaskan fick bli i chockfärg så att jag snabbare hittar den när jag blir törstig och svimfärdig, vilket antagligen kommer ske efter ungefär 4 minuters träning. Bäst att vara på den säkra sidan.

Kl 19.00 blir det bio med sambon; Benjamin Buttons otroliga liv. Hört mycket bra om den, och en film med Brad Pitt kan ju omöjligt vara dålig. Om filmen suger har man iaf något trevligt att titta på liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0