OMG.

Jag har världens bästa bantningsmetod att dela med mig av. Fuck GI, räkning av kolhydrater och annat tjafs; ligg hemma med influensan minst en vecka! Fungerar utmärkt! Garanterar att du kommer tappa minst 2 kg (jag lyckades med 3). Köpt jeans som du knappt kommer i? Well, efter influensan kommer du i dem utan problem! Det finns i och för sig en risk att brallorna kommer vara för stora och sitta som crap, men du kan i alla fall bära dem utan att behöva ha knappen uppknäppt! Det kan även se ut som om du kommer att tappa dem närsomhelst och som om du har skitit på dig, men som sagt, hellre kunna få på dig dem än inte. Och inte nog med det! Har du riktig tur börjar revbenen sticka fram ovanför pattarna, sådär riktigt benigt snyggt. Jag har lyckats! Hela 2 revben!

Stay positive, right?

Skämt å sido. Jag är medveten om att jag ibland beklagar mig över min feta röv och extra-fett på underkroppen. Men jag ångrar mig. Jag tar tillbaka allt. Var är min rumpa? Vi är många som undrar. Pappa kom förbi jobbet igår och frågade om jag ville ha något. En Loka med smak, svarade jag. 5 minuter senare kom han tillbaka med en Loka, en smoothie och 2 kexchoklad. Tror att även han såg mina pösiga brallor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0