Shoot me.

Idag har jag mest gått runt och varit törstig hela dagen. Jobbat också, naturligtvis, men druckit galet mycket hela dagen. Det är lustigt det där, jag börjar nämligen se ett mönster. I början av "röda veckan" kommer törsten som ett bomnedslag och håller i sig ungefär ett dygn. Märkligt det där. Hur som helst, jag hatar mens. Jag hatar mens så innerligt djupt att jag... ja. Efter två gråt-attacker och fosterställning i lunchrummet på jobbet igår beslöt jag mig för att gå hem tidigare. Det funkar inte så bra att stå i kassan, dubbelvikt, och gråta samtidigt. Gick hem, sambon värmde vetekudde till magen och tände ljus i hela rummet. Sen låg jag i soffan och svettades och grät lite mer. Skönare att gråta hemma än på jobbet, det känns mesigt. En annan mens-grej är att jag under de 2 första dygnen (när det gör som ondast) är att jag får sjuka tvångstankar. Magen är helt svullen, det gör ont att skratta och jag är mycket noga med att inte gå in i saker med magen först. Då kommer tankarna. "Någon sparkar mig i magen... Hård-sex... Baseboll-trä mot magen... Hård i magen och måste gå på toa...  Ramlar och slår magen i ett bord... " Tillslut blir det så jobbigt och hemskt att jag grinar lite mer och mår illa.

Något är ju uppenbarligen inte som det ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du tar p-piller med östrogen i, byt!

2009-01-31 @ 12:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0