DET FINNS HOPP.


Imorn är det återgå-till-livet-dagen. För vet ni vad? I övermorgon ska jag (äntligen!) jobba. Och jag har varit feberfri idag! Hostar visserligen som en sönder-rökt gammal lodis, men en feberfri sådan. Det finns hopp om livet, trots allt. Tillbaka till imorn... Imorn ska vi upp i tid och äta frukost(!) med te och frallor. Sedan ta en lagom kort promenad (måste få luft och vänja kroppen vid att röra på mig). Efter det ta en dusch och jag ska fan i mig föna håret så att det återfår sin volym (har haft mössa i 5 jävla dagar). Sen blir det vitaminchock i form av fetaste fruktsalladen någonsin. Och c-vitamindryck, hostmedicin, thé och slemlösande. (Lät ju charmigt, slemlösande, eeh). Resten av dagen ska spenderas med 2 skräckfilmer och xbox-3.60 (sambon köpte en dosa till mig häromdagen så nu kan vi spela samtidigt). För övrigt har det dykt upp ännu ett friskhetstecken: jag äter och äter och äter-men jag är ändå hungrig! Fantastiskt. Behövs, med tanke på att mina jeans som satt någorlunda tajt för 1 vecka sedan inte sitter tajt längre. De hänger i rumpan och är pösiga i låren. Skojar inte. Och min bh är plötsligt för stor. Inte helt kul alltså.









Kommentarer
Postat av: Klara

ät ät ät! visst är mat gott? ;) :D

2009-01-06 @ 17:19:43
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: Aww tack! ;D

2009-01-08 @ 11:36:55
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0