I´m back.

Det var ju en jävla tur att jag låg i solen mellan 12.30-17.30 igår, med tanke på hur det ser ut utanför fönstret idag. Igår var det medelhavsvärme, idag är det... oktober. Över en natt, bara sådär. Inte konstigt att man ibland blir förvirrad och inte riktigt hänger med liksom. Men satan vad jag pressade igår, med olja t.o.m, för visst fan är man snyggare när man är brun. Idag har jag igen större lust att gå utanför dörren, rädd för att det bruna som fastnade på mig idag ska regna bort.

Det rätt lustigt att spendera en dag på en (vår) balkong i Södertälje. Jag tror, på allvar, att det inte hörs lika många sirener i någon annan stad i Sverige. Brandbils-sirener: "Hm, undrar om det är Willys i södra, Coop, Ica Maxi eller en källare i Fornhöjden som nån har satt eld på nu. Det lär ju knappast vara en katt i ett träd". Ambulans-sirener: "Kniv i någons skalle i grannhuset? Grov våldtäkt på Torekällberget? Har någon blivit skjuten nere vid maren? Har nån fått ett skott i magen p.g.a. en dömande blick?" Polis-sirener: Valfritt av ovanstående exempel.



Kommentarer
Postat av: Nathalie Jaatinen

hahah, jävla slöddertälje :D

2009-06-02 @ 14:16:51
URL: http://fishit.blogg.se/
Postat av: Klara

hear hear.



är det typ inte livsfarligtcancerframkallandebrännskada att sola med olja? :O

2009-06-02 @ 21:05:20
URL: http://jagheterklara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0