Kaffediet?

Det finns inget som får igång tarmarna mer än första kaffekoppen på morgonen. Fy i helvete. Därför krävs det lite extra tanke innan jag surplar i mig en kopp när jag vaknar. Är det t.ex. så att jag börjar jobba tidigt och har lite bråttom är det inte smart att dricka en kopp innan lunch överhuvudtaget, jag vill nämligen (i största möjliga mån) undvika att gå på toa (och göra the real deal) på jobbet. Det finns inget värre. Det går inte. Och att hålla sig en hel dag är ingen höjdare, I would know. Är det däremot som idag; börjar 12, går upp 08.45, då är det ingen fara. Njuta av koppen och rusa till toaletten 10 minuter senare. Känna sig typ 1 kg lättare. Fint. Eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0