Kisse?

Sambon ringde nyss. Han frågade om vi vill ha en katt. "En katt?" svarar jag, lite sådär klockan-är-förihelvete-tolv-på-natten-och-jag-har-druckit-en-halv-flaska-vin-
och-dör-av-trötthet
-aktigt. "Ja, en katt. Det finns en skitsöt katt här hos Dennis". Då undrar jag naturligtvis om det är en bebis, en bebis-katt. Annars är det ju inget att ha liksom. Och ja, det är tydligen en bebiskatt. Jag är osäker på om jag/vi kom fram till något konkret svar då jag var fullt upptagen med att smörja mitt ansikte med Nivea, men hela konversationen avslutades med att Jonas säger "Okej, men då har vi kanske en katt hemma imorn när du kommer hem från jobbet".

Okej.

Vad fan gör man med kissen när man åker på semester? Vad gör man om (när) den klöser sönder den icke-billiga soffan? Vad gör man om (när) den kissar på parkettgolvet? Låter bli att åka på semester? Ger den smisk och säger "fy dig dumma kisse?" I have no fucking clue.

Kommentarer
Postat av: Klara

så ni har en kisse nu? :O

2009-03-09 @ 11:10:50
Postat av: johanna

Nej, inte än. Jag försöker liksom få Jonas att inse att han är ALLERGISK mot katter (vilket han är), men han är övertygad om att det inte gör något och att det kommer försvinna. Så, vi får se :P

2009-03-10 @ 15:07:41
URL: http://shutupandsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0