Grinighetslistan.

Jag är förbannat trött på:

1. Produkter av diverse slag som har så långa namn att man omöjligt kommer ihåg dem. Typ Max Factor Masterpiece Beyond Length. Detta var ändå ett dåligt exempel.
2. Översittare. Eventuella kommentarer överflödiga.
3. Hårväxt. Från halsen och ner kan jag lika gärna slippa liksom.
4. Tampongpriserna.
5. Hela brunkrämshysterin. Fy fan. Sola hela kroppen eller använd en foundation i din egen hudton. Tack.
5. Detta grå-slaskiga väder. Det kan ju göra vem som helst deprimerad.
6. Växter. I detta fall är det kanske mig själv jag ska vara trött på, eftersom det är jag som inte kan hålla liv i dem. Eller så är det nåt i luften här hemma som gör att de skrumpnar ihop. Något är det i alla fall. From now on - plastblommor.
7. Staden jag bor i. Vad fan. Bränder, mord, knark, vapen, misshandel. Ingen respekt så långt ögat når. Undrar varför.
8. Dryg butikspersonal. Det fullkomligt vimlar av dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0