I´ll kill... it.

Nu är jag så förbannat trött på att vara sjuk. Under den senaste veckan har jag snorat mer än jag gjort under hela mitt liv (typ), haft feber, hostat från & till och snorat ännu mer. Och nu börjar jag känna att gräns-jäveln är nådd. Går runt i min lilla snorbubbla och är allmänt svettig. Vidrigt.

Hursomhelst.

Sen blir jag väl inte friskare av att det är askallt hemma. Vi snackar tofflor-alltid tjocktröja-kanske t.o.m. mössa-kallt. Detta tycker jag är riktigt jobbigt eftersom det skönaste som finns är att så fort jag kommer hem från jobbet ta på mig mysbyxor, i en starkt feministisk gest slänga av mig BH:n och lalla runt i ett alldeles för urringat linne. Men nejdå. På med mössan och tofflorna. Känns sådär.


Kommentarer
Postat av: elina

jaaaaa du är tillbakaaa1:D

2010-01-08 @ 13:03:59
URL: http://buildingalegend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0