Ojdå.

Wow, 7 månaders upphåll, det var ju inte nådigt. Jag tror i alla fall  att jag vet varför; det känns surt att skriva en massa (klyftiga, roliga men framförallt intelligenta och tänkvärda) saker när besökarantalet växlar mellan 10 och 17. Om jag plötsligt en dag (med ren trollerikraft) har över 100 läsare kanske intresset från mitt håll ökar. Men det är där skon klämmer; inga inlägg=inga läsare. Så är det  ju. Och vice versa (vaajse  vööörscha). Men nu gör jag ändå ett litet tappert försök att  komma tillbaka på banan. Kanske är det mest för min egen skull, för det är ju faktiskt himla roligt att skriva.


Kommentarer
Postat av: Klara

Skit i antalet läsare, skriv för din egen skull. Den enda trogna läsaren jag har är mamma (tror jag)så fort man börjar räkna blir man girig! :-P :-) Du skriver himla bra också, för den delen!

2010-01-07 @ 19:18:24
URL: http://jagheterklara.blogspot.com/
Postat av: C

BRA Johanna, som jag har längtat! :D

2010-01-11 @ 14:27:00
URL: http://takeashower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0