Onsdag.

Blev det ett skrivbord? Nej, det blev det inte. Blev det överhuvudtaget några besök på secondhand-ställena? NiklasErikJohan. (lite sådär coolt polis insider-språk helt plötsligt, familjeskada). Jag var allmänt svullen och svettig, därav uteblivandet. Däremot tog vi bilen och for till Jysk. Där inhandlades sitt-dynor till våra vita egenhändigt målade köksstolar som vi fått av Carro & Anders. (♥tacktacktacktack♥) Fick bli en beige nyans på dem, matchar gardinerna på ett ypperligt sätt. Vilket fenomenalt trevligt språk helt plötsligt, whatever.

Just det, jag har glömt att meddela! Nu på söndag och en vecka framåt kommer jag, Jonas, Carro, Anders, Moa och André befinna oss i Vemdalen! You heard me! Vemdalen! Vi har nämligen hyrt en stuga (med bastu!) och har tänkt att åka skidor, snowboard, gå på afterski, basta, spela spel och mysa. Det ska bli flott. Själv håller jag mest tummarna för att jag inte ska behöva bryta alla ben i kroppen och funderar på att åka pulka istället för skidor. Får se hur de planerna går.

Hittade gammal gullig kärleksbild. Pluttigt ♥ Kolla HÅREN liksom. Tuffingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0