Onsdag.

Jag är ledig tillochmed söndag, jippie! Så fasligt skönt. Idag ska minsta brorsan komma hit, har inte träffats sen juldagen... dåligt samvete... dålig storasyster... bla bla... Tänkte att vi ska kolla lite film, kanske ta en promenad och köpa med oss fika hem och köpa pizza åt honom till lunch. Har insett att jag är lite av en hycklare. Är starkt emot att skämma bort barn, men när det gäller ens egna urgulliga, skitcoola och alldeles bedårande 4-åriga lillebror så går det tydligen bra...? ♥ Jaja, det är väl resultatet av en sladdis. Sen beter jag mig kanske lite som en skild förälder; vill väga upp att vi inte ses så ofta. Då är det pizza, fika och presenter som gäller. Skämmes på mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0