Shabby.

Idag är jag mensbarn #1. Så jävla fruktansvärt. Har skrivit tidigare om mina allvarliga smärtor, så det tänker jag inte tråka ut er med igen. Jag har  lärt mig att helt enkelt härda ut första dygnet genom att; Ta minst 5 Ipren&Alvdon, ha en värmande vetekudde på magen mest hela dagen, försöka gråta ut lite av smärtan och prova alla liggande positioner som finns. (Få inte för er något nu, snuskumrar). Tvingar mig själv att bli bättre till imorn, för då tänkte nämligen jag och kära sambon åka på lite olika loppisar/second-hand-ställen och kika efter ett skrivbord. Jag tänker mig ett äldre vitt och lagom slitet skrivbord som ska få stå vid balkongdörren. På det ska det finnas en trevlig liten bordslampa som ger mysigt sken, en liten vas i glas med en färsk liten ros i (i sommar kanske... tills dess en krukväxt), en ljuslykta i silver, en fin pennburk och självklart datorn. En mysig plats.

Nu knäpper vi våra händer och ber en stilla bön att Jonas tänker samma sak.

Förövrigt skulle jag döda för ett spegelfönster liknande nedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0