Söndag. Skrev jag, med det är visst måndag.

Kan meddela herr(dam)skapet om att näsan min fortfarande är full av snor. Däremot är jag ledig imorn. Då skulle man ju kunna tänka sig fet sovmorgon och mysdress hela dagen. Men nehejdå, inte Johanna inte. För då ska hon istället ner till tvättsugan på morgonen och köra 3 maskiner. Sen brottas jag även med ett starkt shoppingbehov just nu. Så ja, det lär bli en sväng ner på stan också. Skidjacka och ny mössa står överst på listan. Och om det råkar bli lite tröjor, ett par byxor, nya underkläder också så blir jag inte ledsen. Det här med underkläder alltså, det är verkligen ett kapitel för sig... därför tar vi det en annan gång.

Ps. Apropå senaste innlägget. Jag fick plocka upp många knöliga pengahögar från disken. Tackar extra för det. Ds.






Kommentarer
Postat av: Nathalie Jaatinen

Jag håller med när det gäller om pengar, det SUGER FETT och så står dom typ och flinar i tre sekunder sen kommer den AS sura minen fram. man ba : tack och hej?

2010-01-13 @ 18:13:58
URL: http://jaatinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0